Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu

1. Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

2. Wie bezorgt mijn pakket?

3. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het pakket aan te nemen?

4. Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?

5. Bestelling retourneren?

6. Wat gebeurt er met mijn gegevens en e-mailadres?

7. Op welke manieren kan ik betalen?

8. Ik wil graag op de hoogte blijven van kortingen, nieuws enz?

9. Verzenden jullie ook naar het buitenland?

10. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

11.  Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?


1. Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
We streven ernaar om uw bestelling binnen 3 werkdagen mits op voorraad  en na ontvangst van uw betaling  op het door u opgegeven adres af te leveren in Nederland.

2. Wie bezorgt mijn pakket?
Wij versturen onze pakketten met PostNL. Zodra we uw pakket versturen ontvangt u van ons de Track en Trace-code. Zo kunt u via de site van PostNL  uw pakket volgen  en wanneer dit zal worden aangeboden. Omdat wij voor de verzending van een derde partij afhankelijk zijn kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen tijdens het transport van uw pakket. Eventuele klachten over transport vertraging zullen moeten worden afgehandeld met PostNL, uiteraard horen wij dit wel graag van u.

3. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het pakket aan te nemen?
PostNL zal het pakket aanbieden bij de buren. U ontvangt dan een kennisgeving waarin staat waar de postbode het pakket heeft afgegeven. Als bezorging bij de buren niet lukt proberen zij het nog een tweede keer. Mocht ook dit niet lukken, dan wordt het pakket afgegeven op het afhaalkantoor van PostNL waar u drie weken de tijd hebt om uw pakket af te halen.

4. Ik wil mijn bestelling graag ophalen en contant betalen, kan dit?
Uiteraard kunt u uw bestelling op halen in Arnhem. U betaalt dan geen verzendkosten. Het is wel belangrijk dat u de bestelling binnen 7 dagen ophaalt én hiervoor een afspraak maakt. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier, via e-mail: info@tegenpijn.nl  of  telefonisch. 026-3232392.


Let op: Een bestelling moet binnen 7 dagen worden opgehaald. Als u uw bestelling niet binnen 7 dagen ophaalt, zullen wij deze helaas moeten  annuleren. 

5. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Klik op onderstaande link.

 http://www.tegenpijn.nl/Webwinkel-Page-648317/Retourneren.html


6. Wat gebeurt er met mijn gegevens en e-mailadres?
Wij respecteren uw privacy en geven  geen gegevens door aan derden. Om uw privacy te waarborgen worden uw persoonlijke gegevens in een beveiligde omgeving bewaard, waardoor deze voor derden onleesbaar zijn. U ontvangt onze Nieuwsbrief alleen als U zich hiervoor hebt aangemeld. In elke nieuwsbrief staat een link waarmee U zich direct kunt afmelden.

7. Op welke manieren kan ik betalen?
 
Veilig winkelen  vinden wij heel belangrijk. Daarom is we onze website beschermd met de beste technieken en kunt u betalen in een veilige omgeving.
U kunt betalen via iDeal, Overschrijving, of Contant bij het ophalen van uw bestelling in Arnhem.

iDeal:
Wanneer u ervoor kiest om te betalen met iDeal wordt uw bestelling direct verwerkt.
Via iDeal kunt u direct online betalen via uw eigen vertrouwde online bankomgeving. iDeal wordt ondersteund door de volgende banken: Rabobank, Postbank,ING, ABN AMRO, Fortis en SNS Bank.

Belangrijk: het is belangrijk om uw betaling af te ronden. Er staat dan Betaling voltooien of Terug naar de webshop. Als u dit  vergeet, komt de order en betaling niet door.

Overschrijving:
Kiest  U voor een Overschrijving duurt het gemiddeld iets langer voor de betaling binnen is. De gegevens voor de overschrijving ontvangt u van ons in uw bestellingbevestiging. Zodra de betaling binnen is wordt u hiervan op de hoogte gebracht en wordt uw bestelling direct verwerkt.

8. Ik wil graag op de hoogte blijven van kortingen,aanbiedingen !
Onze Nieuwsbriefleden ontvangen regelmatig interessante kortingcodes, de laatste nieuwtjes enz. Wanneer u dit wilt, kunt U zich aanmelden voor onze Nieuwsbrief. (1x per maand)

9. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, wij verzenden ook naar het buitenland.(uitsluitend met Post.nl) en alleen binnen Europa .De verzendkosten hangen af van het gewicht van uw bestelling.

10. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Voordat U de bestelling bevestigd komt u onze algemene voorwaarden tegen.

11. Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?
U kunt ons bereiken via het contactformulier
Per e-mail info@tegenpijn.nl
Telefonisch contact opnemen. 026-3232392

 

Er zijn geen FAQ categorieën beschikbaar.


| Meer

 
 
 
Tegenpijn.nl is onderdeel van Blackandwhitebeauty.
 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.